aikaa ei voi pysäyttää

uusi aamu sarastaa
on aika mennä kalastamaan
vaan niin jokainen
päivä kuin se alkaa

on se myös petollinen
iltaa kohti mennessään
se ei ole hyvä kellekkään
aika ei pysähdy
se ei huomioi ei estä kulkuaan
se sulkee välit aikanaan

Pettää kaiken
ja jättää alleen kaiken
tässä maailmassa.>



04.06.2005




mun pitää

mun täytyy kertoo
et kehtaan sanoo
mä uskon, kumarran, palvon sua.

sä oot tie, totuus ja
sun kautta mä voin pelastua.
tää on maailma eikä se muutu,
täält ei multa mitään puutu.

Mä voisin alottaa kertomalla et
oon uskosssa, hauska tutustuu
mun nimi on dumle.

muutos tapahtuu ku uskovaiset herää
mut miksi jättää huomiseen
ku voi tehä jo tänää?

ootan muutosta mut muutosta ei tapahtu
ennen kuin uskovaiset herää...

>



31.05.2005









Tuhkaksi muutuin

luulin rakastuneeni
kuulin tulleeni huijatuksi
arvasin tulleeni puijatuksi

rakkaus mua huijasi
en anna anteeksi
en voi rakastua.

kukkani alkoi lakastua se kuihtui ja
tuhkaksi muuttui.>



29.05.2005



haha

haha
näinhän se menee
vuodet vierii

kaverit vaihtuu mut sä pysyt siinä
jämähit sitte siihen.>



29.05.2005





pompin!! ilosta

ihanaa voin tuntea
olevani vapaa
voin taas
hengittää

olla oma itseni
rakastaa vaikka perhosia
sain riidan sovittua
voin taas
elää

ja kasvaa
uskossa
lisää..>


29.05.2005



Rukous

rukous mut joka
kerta pahasta ja
pelosta pelastaa

rukous on se voima
jolla saan yhteyden
JUmalaan

Pyhä henki on se voima
joka saa mut kasvamaan
ja jaksamaan

Kiitos Jeesus kun kuolit ristillä
meidän puolestamme.>


28.05.2005





VIHAAN vihaa

niin pilvetön on taivas
niin aurinkokin paistaa
mä vaan istun aina pimeään hakeudun
surut ja ilot siellä päästän yhtä aikaa
valloilleen.

Tullesani pois pimeästä leikin taas tekopirteää
väännän väkinäisen hymyn
huulilleni
koitan olla välittämättä paskasta.

toisinaan se on hyvin raskasta
en jaksais on pakko päästä
takasin pimeään
omaan maailmaan

jossa taas yksin vuodatan kyyneleeni ulos.

ja aurinkoon astun vasta
kun suoja muurini on kyllin
vahva pitämään pilkkanaurut
ivaamiset ja paskanpuhumisen
loitolla.


>

 


28.05.2005





se kuplii

se kuplii se kulpii
se kuplii sielussain
se laulaa aina uutta lauluain

kaikki eivät tajuu
mitä Jeesus tehnyt on
mut se ku ku kku ku
kuplii sielussain>



28.05.2005


>



Jumalan koti sinulle

mistä raknnat talosi?
Kullasta timanteista ja hopeasta?
vaiko puusta heinästä ja oljista?

Jumala sanoo rakenna talosi kalliolle
sanoo myös
Rakenna talosi kauniiksi
kestävistä aineista

tee hyvät ja kestävät perusteet
valitse kulta hopea ja timantit
ne kestävät.>

28.05.2005





hattaraaa

kuin kaksi kirahvia
seisoo lammella
niin minä kurkottelen
kai tähtiin..

Matkustelen pilvenhattaralla
maailman ääriin,
jossakin sinä tulet vastaan,
otat kopin kun hattara hajoo alta.

kuuluu päässä pieni poks, herään ja tajuun
oli se vain unta, haaveunta
silmät auki muissa
maailmoissa

en jaksa keskittyy
vaan jauhan ainavaan
et edeleen riidoissa me ollaan...

SOVITAAN on pyyntö mun..>

 


28.05.2005





vain sinua rakastan

niin tyhjä on rakkaus
niin turhaa ovat tunteet
mikään ei ole oikein sinua kohtaan.

rakkaus polttaa
se saa muurin kasvamaan.
tahtois lopettaa
sydän jatkaa ainavaan.

Rakkaus on kuin piikkilanka
se repii, riuhtoo ja ympärilles
kiertää.

pistelee silmissä maistuu tuoksusi huulissa. Oma tuoksusi lemahtaa siellä missä kuljet. sinun ei tarvitse olla siellä riittää kun olet käynyt siellä. haistan sen silti olet omani vaikket tiedä sitä Rakastan sinua en muuta voi... >



28.05.2005




sinä <3<4

menin systerin kanssa ruksille tänää
syötiin poppareita pitkänpöydän ääressä

puuttuiko kohtalo peliin monta oli ihmistä siellä silti me kaksi kohdattiin toisemme, ja vastakkain istuttiin.

kuulin pieneltä siskolta et tuijottelit minua seurasin väillä sinua et huomannut ei se haitannut.

kunhan vain tiesin sinä vilkuilit minua..>



28.05.2005



Uskon..

jossain tuolla on taivas,
jossain siellä Jeesus odottaa.

Paikka on siellä mulla,
nimi isossa kirjassa.

Tulee hän kohta meidät
omansa pois hakemaan.

vain sitä mä odotan
tapahtuuko se milloin,huomenna vai tänään?

aina voin ajatella aina voin uskoa aina voin luottaa
Jeesukseen Kristukseen >



27.05.2005






Lintu

pieni lintu taivaalla lentää
pieniä kärrynpyöriä siellä heittää
ei huolen häivää ilmoissa hällä.

Kun vaara uhkaa voi kotipesään lentää
ei anna äiti kenkää asutaan jo omassa
pienessä pesässä.

Joskus vaipuu mietteisiinsä Lintu tuo voisko
jossain muualla olla paremmin,
kauniimpaa kenties?

>

...


27.05.2005





anna mulle rakkauttas..

tänäänkin mulle soitit
entteks mukavalta kuulosti,
sitte se alko taas ivaaminen ja syyttely.

Nyt sanon sen mä en jaksa enää ees elää,
kaikki on vaan mun syytä
katsotte mua ku hiirtä vaanivaa kyytä.

Miten voisin saada sut tajuamaan, ymmärtämään.
et en kaipaa rahojas, autojas, lainojas tai lahjojas.

Kaipaan jotain mitä ei rahalla saa, rakkautta jota multa puuttuu. se saa mut uupuun vaan mun pitäis osaa rakastaa.

Opettele säkin iskä rakas eka rakastaa mua sellasena ku oon, vast sitte voit vaatii saman multa.

eikai tää nyt oo liikaa vaadittu? vai onko rahaa vaan helpompi antaa? tietysti on mut en haluu sitä niin paljon kuin rakkautta. Rahalla saa terveyttä, paitsi ei mielenterveyttä...
>



26.05.2005





haavani avasit

Hiivatin haavat
sydämmessä taas aukesivat.
Luulin niiden parantuneen mutta hah eipä tietenkään.

Liian väsynyt olen maailman julmuuteen, pahuuteen.
miksen voisi vain nukkua niin pitkään kunnes maailmassa olisi vain hyvää ja iloa? ei surua enää...

ainakaan minulle älä sinä tule ivaamaan ja julmuudellasi pahuuden siementä sieluuni kylvämään.
Ja itsetuntoani laskemaan.

Sinä. Sinä avaat haavani joka ikinen päivä! miksi teet sen??>



25.05.2005



vikaako?

mikä mussa on vikana kun ei voi rakastaa?
mikä mus on vikana kun ei voi hyväksyy?

mitä mä teen väärin?
mitä mä teen?

anteeks et oon tällanen...
anteeks etten oo täydellinen, anteeks et oon väärällainen.

anteeks et ees oon syntyny, oon olemassa.
menisin pois jos osaisin,mut tässä olen en voi muuta

toivoisin vain rakastaisit nyt minua edes vähän>

tässä runonen mun isälle..ei se tätä varmaa koskaan nää mut kertokaa te mielipiteenne..


25.05.2005





Riitaa...

Lueskelin runoja kauniita.
Ne herättivät muistoja sinusta
minusta ja riidoista kamalista.

Miksemme me voisi jo sopia?
itken joka ilta itseni uneen levottomaan
sieluni palaessa ja itsetuntoni kärytessä.

Mutta yksin on niin vaikea sopia, siihen tarvitaan kaksi.
Tässä tapauksessa sinä ja minä.

Tämä pieni avun huuto herättää minussa muurin eloon joka ei halua kyyneleitä päivän valoon, ne vain kuitenkin tulevat.

Yhden ainoan kerran itkin sinun paikalla olessasi,tänään.

tämä on minun toiveeni...>



25.05.2005







Sinä vain...

sinut tänään nähdä sain,salissa suuremmassa
kuin koulun pienessä juhla-salissa.

Olit kuin unelmieni prinssi joka ratsastaa valkealla oriilla, minut pelastamaan.

Havahduin haaveista petollisista halailit muita, en kestänyt katsoa en siirtää katsetta.

repesin jokin suuri voima veti muurin edestäni ja päästi pimeän valoon...>



25.05.2005



VIINAA

anna viinaa,
tahdon vain viinaa.

Mitä teen sillä,
no huuhdon huolet alas.

Vaikka ei ne huku,
piruparat osaa uida.>


25.05.2005


copyt Dumlen. Voitte käyttää näitä jos muistatte copyt. Kiitos