Ei sua kukaan kuule

"kunhan pääsen
pois täältä.
sun on turha apua
huutaa
ei sua kukaan kuule
kun et säkään auttanu
mua.
sun on turha apua pyytää
kun et sinäkään auttanut mua."

sun on turha huutaa ei sua kukaan kuule
sä oot mulle ihan vaan ilmaa/ miettisit itte mitä olisit voinut/ mun hyväksi tehdä sun on turha huutaa ei sua kukaan kuule/

sä et oo mulle enää mitään/ ethän sä mua auttanut kun apua olisin tarvinut/ harvinaisen tyhmäksi sä mua näyt luulevan/ mut se ei mene niin/ sun on nyt turha huutaa apua ei sua kukaan kuule/

Laittasit nyt pois ne et sä niillä mun kuvilla mitään tee/ kun et koskaan mua nää/ Laittasit nyt ne mun vanhat vaatteet pois/ et sä niillä kuitenkaan mua takas saa/ Unohtasit nyt kaikki ne mun vanhat piirustukset ja kortti tekeleet/ et sä niillä mua takas saa/ se sun pitäsi jo ymmärtää/

"kunhan pääsen
pois täältä.
sun on turha apua
huutaa
ei sua kukaan kuule
kun et säkään auttanu
mua.
sun on turha apua pyytää
kun et sinäkään auttanut mua."



>


>13.05.2006



LullaGby

on neito nimeltään
lullargby niin kaunis /ja uskomaton
on maailmassa jotain/
mistä ei tiedä neito mitään./

jossain on taivas sehän tiedetään/
on jossain myös helvetti se jo tunnettiin/
rakkaus on kuollut niin kerrotaan/ on maailmassa paljon kauheuksia ja ilkeyksiä/

kai maailman pitäis myös jotain hyvää/ pitää sisällään
täällähän me viellä taivalletaan/ kai jossain on myös jumala/ vaikka kai kaikki toisin olla vois mä tiedän vain sen/ et lullargby täältä haluais pois/

voisko joskus mennä paremmin/ sen tietää vain luoja miksi ei vois olla/ jotain muuta kuin huora/ on elantonsa tienattava ei siinä mitään/ muut katuja pyyhkii jotkut paskalla kyykkii/ vaikkai kaikki toisin olla vois / mä tiedän vain lullargby täältä haluais pois/

pian tuntuu muutos luissa/ jokaisen meidän muisti kuvissa/ on tyttö pois lähtenyt hyvästinsä jättänyt/
elämä rullasi silmissä kuin elokuvissa/ ei katunut tehtäviään ei tapahtumaa/ vaan juna jyräsi ja kuolemaan vei/ nyt ei auta haavojansa nuolemaan /
on toiveet toteutettu/ kaiken piti olla kuin mukautettu/ jokaisen tarpeet kyllä täytetään/ en vain tiedä miten tiedän vain sen lullargby täältä haluais pois/

:kerto:
onko mahdollista että lullargby sais haaveensa toteuttaa/ ja jättää kaiken jälkeensä/ ei elämän iloa ei halua jatkaa taivaltaan/ vaihtaa maailmaa kauas kauas pois

lullargbyn toive toteutunut on iäksi lähtenyt hän on
vain sydämmiimme hän jäi älköömme ikinä unohtako.

>

tällänen laulu tuli mieleen.. jtn omaa on myös mut se oliki mun rakas koira....


>25.08.2005



harava

haravasta katkes piikki
katkes vielä toinenkin

tässä tämä laulu olikin mutta haravasta katkse piikki.



>



>26.05.2005